دکتر حمید ارونقی / تزریقات زیبایی / تزریق فیلر و ژل / بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران
مدت زمان مطالعه ۲۸ دقیقه

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران کیست؟ چندیست دیگر برای ایجاد تغییرات اساسی و جوانسازی صورت نیازی نیست که دست به انجام جراحی های پر عارضه زد، اکنون اغلب تغییرات را می توان تنها با استفاده از چند تزریق ساده ایجاد کرد. تمایل به انجام تزریقات در دهه اخیر به قدری فزونی گرفته است که اغلب پزشکان برای انجام این دست جراحی ها روزانه تعداد بیشماری از مراجعین را ملاقات می کنند. اما نباید فراموش کنیم که سادگی انجام این تزریقات و نداشتن پیچیدگی های اعمال جراحی نمی تواند خیال ما را از بی عارضه بودن آن ها راحت کند. بنابراین پیدا کردن بهترین دکتر تزریق ژل گام بعدی پس از  تصمیم به این کار است. اما کدام پزشک برای این اعمال بهترین خواهد بود؟ در ادامه با ما باشید تا ضمن توضیحی مختصر در باب تزریق ژل و فیلر ها بهترین دکتر در این زمینه را نیز معرفی کنیم:

محتوا نمایش

تزریق فیلر چیست؟

افراد بسیاری با افزایش سن و بروز برخی عارضه های پوستی و همچنین افتادگی پوست صوررت چهره شاداب و جذاب خود را از دست داده و نیازمند استفاده از روش های جوانسازی خواهند بود. البته که برخی افراد با این عارضه ها کنار آمده و آن را جزئی از وجود خود می داننند. پس واضح است که این نوشتار نمی تواند برای آن ها مثمر ثمر باشد. اما افرادی که این چین و چروک ها عاملی بر نازیبایی چهره می دانند و تصور می کنند عارضه های پوستی می توانند با ایجاد تغییرات اساسی موجب شوند که سن آن ها بیشتر به نظر رسد؛ می توانند با خواندن این نوشتار و کسب آگاهی درباره تزریق فیلر ها به راحتی جوانی دوباره را تجربه کنند.

فیلر ها در واقع همان ژل های زیبایی هستند که برای رفع چین و چروک صورت و در اصطلاح ایجاد جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد می تواند در ایجاد حجم از دست رفته صورت نیز کمک کننده باشد. برخی افراد به طور ژنتیکی یا بر اثر افزایش سن در ناحیه گونه ها دچار افتادگی پوست خواهند شد و یا در قسمت زیر چشم ها با گودرفتگی مواجه می شوند که یک تزریق ساده می تواند تمامی این عوارض را از بین ببرد.

تفاوت  ژل و فیلر

ابتدا درباره این موضوع به شما گوش دادن ویس زیر را که اطلاعات کافی در اینباره از زبان دکتر حمید ارونقی است، پیشنهاد می کنیم:

List item

فیلر یک ماده ی طبیعی است که از کلمه ی انگلیسی (filling) که به معنای پر کنندگی می باشد برداشته شده است. در واقع فیلر ها به دو دسته اساسی تقسیم می شوند:

فیلر طبیعی

مثلا فیلرهای طبیعی که آن ها را با نام چربی می شناسیم از بدن خود فرد و قسمت های پر چربی گرفته می شوند و پس از قرار گیری در دستگاه سانتریفیوژ و جداسازی مواد، قابل تزریق به نواحی مورد نظر می باشند. فیلر های طبیعی ماندگار تر بوده و آسیب کمتری دارند. به این فیر ها فیلر های پایدار نیز می گویند.

فیلر ساختگی

فیلر های ساختگی همان فیلر های مصنوعی هستند که ماده تشکیل دهنده آن ها هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید نوعی قند است که به طور طبیعی درون بدن هر کسی وجود دارد بنابراین پس از تزریق می تواند توسط بدن تجزیه شود و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. دلیل این که به این فیلر ها ناپایدار یا موقت می گویند نیز همین است.

در مجموع هر ماده ای که خاصیت پر کنندگی دارد ژل یا فیلر نامیده می شود. برای ساخت انواع ژل ها شرکت ها به تجزیه هیالورونیک اسید پرداخته و برای تزریق ر هر قسمت از بدن ژل جدیدی را درست می کنند. بنابراین ترکیبات این ژل ها متفاوت است و بر روی همه ی آن ها نام ژل و فیلر درج شده است. یکی از باور های غلط در زمینه ی زیبایی این است که فیلر ها ماندگار تر و تمیز تر از لحاظ بهداشت هستند در حالی که این گونه نبوده و فقط این تفاوت درباره ژل و چربی صدق می کند. البته فیلر ها از لحاظ ماندگاری با هم فرق می کنند که در ادامه به این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

انواع فیلر

فیلر ها به طور کلی دارای دو نوع موقت و دائمی هستند که هر کدام با داشتن این ویژگی می توانند برطرف کننده نیاز مراجع باشند. فیلر های موقت به این دلیل طرفدار دارند که پس از مدتی جذب شده و این امکان را به فرد می دهند که در صورت ناراضی بودن عارضه ماندگاری نداشته باشد. در مقابل فیلر های دائمی با داشتن این خاصیت می توانند جایگزین مناسبی برای جراحی های پر عارضه باشد.

فیلر ها از نظر مواد تشکیل دهنده و کمپانی ساخت نیز متفاوت هستند که در هنگام انجام تزریق می توانید درباره نوع مواد مصرف شده در آن ها از پزشک خود اطلاعات کسب کنید. در حال حاضر متداول ترین نوع فیلر ژل اسید هیالورونیک است که ماندگاری 6 الی 12 ماه دارد.

فیلر موقت

به فیلر هایی که اساس مواد تشکیل دهنده آن ها هیالورونیک اسید می باشد فیلر موقت گویند. این فیلر ها را خود بدن جذب می کند و بعد از مدتی از بین رفته و نیاز به ترمیم دارند. میزان ماندگاری این ژل ها معمولا از شش ماه تا یک سال متغیر می باشد.

فیلر بر پایه کلاژن

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و سبب جوانسازی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی در بدن می شود. کلاژن جز اولین فیلر های ارائه شده بود که طرفداران زیادی داشت اما امروزه به دلیل ورود هیالورونیک اسید به عرصه فیلر ها محبوبیت کلاژن کم شده است. دلایل اینکه هیالورونیک اسید ها جایگزین این فیلر شدند در ادامه آمده است:

  1. کلاژن در برخی موارد ایجاد حساسیت می کرد و نیاز بود قبل از تزریق تست انجام شود.
  2. حداکثر ماندگاری کلاژن ها 6 ماه می باشد در حالی که هیالورونیک اسید تا یک سال هم ماندگار بوده است.
  3. در تزریق کلاژن حجم تولید شده توسط هر میلی متر مکعب، یک میلی متر مکعب می باشد این در حالی است که با هر میلی متر مکعب هیالورونیک اسید چند میلی متر مکعب حجم تولید می شود که باعث می شود این نوع فیلر از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

فیلر بر پایه هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک چون همان ماده موجود در بدن انسان هاست بنابراین احتمال اینکه بخواهد در آلرژی ایجاد کند بسیار کم است. تقریبا نزدیک به یک دهه است که به ترکیبات این فیلر لیدوکائین اضافه شده است تا از نیزان درد هنگام تزریق کم شود.

این فیلر ها در حال حاظر به عنوان بهترین فیلر ها معرفی می شوند زیرا دارای اثر گذاری بهتر بوده و 6 الی 12 ماه ماندگاری دارند.

فیلر بر پایه هیدروکسی آپاتیت

این فیلر ها متراکم بوده و نسبت به فیلر های دیگر در عمق بیشتری تزریق می شوند. هیدروکسی آپاتیت نیز مانند هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و در بین استخوان ها قرار دارد به همین دلیل نمی تواند در فرد آلرژی ایجاد کند. این فیلر شکلی مانند ژل دارد و بسیار متراکم است بنابراین برای چین و چروک های عمقی تزریق می شود.

فیلر دائمی

ماده سازنده این فیلر ها پلی متیل متا اکریلات است که بدن قادر به تجزیه آن نمی باشد. فقط قسمتی از این ژل ها آکریلیک بوده و بقیه آن از کلاژن یا پروتوین ساخته شده است. بنابراین بخش کمی از این فیلر ها نیز جذب می شود به همین دلیل برخی بیماران تصور می کنند این فیلر ها قابل جذب اند اما با گذشت زمان می توانند حس کنند بخشی از فیلر به طور کامل در لب باقی مانده است. این فیلر ها به برای خط خنده استفاده می شوند و برای زیر چشم یا لب استفاده نمی شوند زیرا به علت تراکم زیاد آن ها ممکن است گوله شوند برای همین از این فیلر ها به ندرت استفاده می شود. ماندگاری این فیلر ها سه تا پنج می باشد.

موارد کاربرد تزریق فیلر

با افزایش سن ممکن است افراد با چین و چروک هایی بر روی پوست مواجه شوند که این موضوع سبب ایجاد ناراحتی در آن ها شود که برای حل این مشکل بهترین راه تزریق فیلر می باشد. البته فیلر ها کار برد های دیگری هم دارند. برای مثال ممکن است فرد از حجم لب یا دیگر نواحی خود راضی نباشد و سبب پایین آمدن اعتماد به نفس وی شود پس می تواند برای حل این مشکل فیلر تزریق کند.

از جمله مواردی که می توان از فیلر ها برای آن ها استفاده کرد عبارتند از:

از بین بردن چین و چروک های پوست

با بالا رفتن سن ممکن است پوست دچار تغییراتی مانند کم شدن چربی در زیر خود شود و سبب بروز چین و چروک شود. با تزریق فیلر به صورت در محل های پر از چروک می توان باعث صاف شدن پوست شد. برای از بین بردن چروک می توان به نواحی زیر فیلر تزریق کرد:

  • از بین برن خطوط پیشانی و از بین بردن خط اخم ( خطوط بین ابرو ها)
  • از بین بردن چرو ک های کنار لب و درمان خطوط خنده
  • از بین برنده خطوط اطراف چشم ها
  • از بین برنده خطوط اطراف بینی

پر کنندگی و حجم دهندگی

فیلر ها با کمترین تهاجم می توانند سبب حجم دهی به نواحی کم حجم شوند و باعث زیبایی لب ها یا دیگر نواحی بدن شوند. البته این حجم دهندگی دائمی نبوده و نیاز به ترمیم دارد. نواحی که می توان از فیلر حجم دهنده در آن ها استفاده کرد عبارتند از:

  • حجم دادن برای رفع فرو رفتگی های چانه و گونه ها و برجسته کردن آن ها
  • تزریق فیلر لب برای حجم دهندگی
  • حجم دادن سینه و باسن
  • زاویه سازی صورت

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره فیلر چانه کسب کنید، مقاله لینک شده به شما کمک می کند با آن بیشتر آشنا شوید.

تزریق فیلر برای از بین بردن جای جوش یا زخم

برای انجام بهترین روش درمان جای جوش با فیلر، ابتدا مناطق مورد نظر علامت گذاری می شوند و سپس به همان مناطق فیلر تزریق می شود. فیلر ها با توجه به داشتن خاصیت کلاژن سازی می توانند در جهت بهبود این جای زخم و جوش ها موثر واقع شوند. از جمله تاثیرات این ژل ها عبارتند از:

  • بهبود مشکلات پوستی مانند پوست پرتغالی
  • درمان اسکار آکنه روی پوست صورت
  • درمان کننده زخم های پوستی و جای آن ها

تزریق فیلر بینی

با استفاده از این تزریق می توان بخش هایی از بینی را که دچار پستی و بلندی ناشی از ضربه یا شکستگی می باشد درمان کرد و نیازی به گذراندن دوران نقاهت همانند جراحی زیبایی بینی ندارد. البته نکات زیر برای انتخاب تزریق فیلر بینی باید درنظر گرفته شود:

  • تزریق فیلر بینی برای کسانی پیشنهاد می شود که فقط با ظاهر بینی خود مشکل دارند و در تنفسشان هیچگونه دشوار ای وجود ندارد.
  • علاوه بر این تزریق فیلر ماندگاری کمتری نسبت به جراحی دارد و نیاز در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک ترمیم انجام شود.

تزریق فیلر دور چشم

این نوع از فیلر ها به منظور از بین بردن سیاهی و چروک دور چشم استفاده می شوند و نتیجه تزریق به طور کامل بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد. این کار سبب پر شدن چروک های ریز و درشت زیر چشم می شود و همچنینی رطوبت رسانی را در این ناحیه افزایش می دهد.

نکته مهم درباره ی تزریق فیلر ها این است که تمام این فیلر ها نیازمند مراجعه به متخصص پوست می باشند تا از بروز عوارض جبران ناپذیر جلوگیری شود.

آیا من می توانم فیلر تزریق کنم؟

1 / 5

پوست صورتتان دچار چین و چروک هایی شده که اعتماد به نفستان را از بین برده؟

2 / 5

از فرم گونه ها و یا چانه خود رضایت کافی ندارید؟

3 / 5

لب های شما بیش از حد باریک هستند؟

4 / 5

روی پوستتان جای جوش و آکنه باقی مانده؟

5 / 5

آیا زیر چشم شما گودی افتاده؟

Your score is

The average score is 40%

0%

اطلاعاتی که باید قبل از تزریق فیلر بدانید!

شاید تصور کنید تزریق فیلر به جهت سرعت زیاد در ایجاد تغییر عملی ساده بوده و نمی تواند خطری ایجاد کند. اما به یاد داشته باشید دکتر خوب برای تزریق ژل ابتدا باید درباره بیماری های زمینه مراجع و حساسیت ها و آلژی هایی که ممکن است وی به آن مبتلا باشد اطلات کسب کند. در ادامه وی باید محل تزریق را به خوبی ضد عفونی کرده تا ایجاد عفونت نکند. این نکته بسیار مهم است که پزشک از مواد مرغوب و برند معتبر از ژل و فیلر ها استفاده کند. چرا که استفاده از مواد نامرغوب می تواند عوارض خطرناکی را برای فرد ایجاد کند.

مزیت های تزریق فیلر

تریق فیلر می تواند مزایای مختلفی داشته باشد، مهم ترین عاملی که سبب انتخاب این تزریق برای مشکلات پوستی می شود این است که این فیلر ها می توانند به طور همزمان برای مناطق مختلفی از صورت استفاده شوند و نیازی به گذراندن دوران نقاهت ندارند. همچنین فیلر ها نیاز به صرف هزینه بالا نداشته و قابل دسترس می باشند.

یکی دیگر از نکاتی که سبب می شود مردم فیلر را به جراحی ترجیه دهند این است که نتیجه بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد. در ادامه این مطلب به دیگر مزایای اساسی ان فیلر ها خواهیم پرداخت:

فیلر های بر پایه ی هیالورونیک اسید با ترکیبات خاص خود میتوانند سبب افزایش حالت ارتجاعی پوست شوند و سبب پر شدن چین و چروک ها شوند. همچنین این مواد با وارد شدن به پوست می توانند در صورت تمایل فرد سبب حجم دهی به نقاط خواسته شده مانند گونه یا لب ها شوند. این عملکرد فیلر مجموعا می تواند سبب جوانی پوست شده و ظاهری زیبا تر به عمل آورد. فیلر ها می توانند جا نشین استخوان یا چربی شوند که در اثر افزایش سن از بین رفته است بنابراین اگر این کار توسط دکتر مجرب انجام شود بسیار تاثیر گذار می باشد. البته به علت قابل جذب بودن این فیلر ها فرد باید هر چند وقت یک بار با نظر پزشک نسبت به تزریق مجدد فیلر اقدام نماید.

از آن جایی که هیالورونیک اسید یک جاذب آب است پس از تزریق داخل پوست می تواند بافت پوست و چروک ها را پر کرده و همچنین باعث رطوبت پوست شود. زمانی که زیر پوست آب می رود پوست شفاف شده و منافذ آن که ظاهری نا زیبا ایجاد می کنند، از بین می رود. بنابراین تنها با یک تزریق می توانید علاوه بر از بین بردن چین و چروک های ریز و درشت بافت پوست را ترمیم کرده و بسیاری از مشکلات پوستی را رفع کنید.

بسیاری از تغییرات صورت که در گشته از طریق جراحی پلاستیک انجام می شد امروزه با استفاده از فیلر قابل انجام است. برای مثال برای بسیاری از افراد تزریق فیلر بینی مناسب تر از جراحی می باشد. همچنین از طریق این تزریقات می توان گونه و چانه را تغییراتی دادکه در گذشته این کار تنها با جراحی قابل انجام بود. البته قابل ذکر است که در بسیاری از کیس ها تزریق نمی تواند به طور کامل جایگزین جراحی شود و حتما باید با پزشک مشورت شود. برای مثال در بسیاری از افراد که دارای مشکلات تنفسی، خر و پف یا بینی گوشتی پهن هستند تنها راه حل جراحی بینی می باشد.

در این مورد باور های غلطی وجود دارد که یکی از آن ها این است که اگر تزریق ترمیمی انجام نشود ظاهر فرد بد خواهد شد و دائما باید تزریق انجام شود. این باوری غلط است و فیلر ها به دلیل خاصیت کلاژن سازی ای که دارند پس از یک بار تزریق هم می توانند عملکرد ترمیمی داشته و وضعیت پوست را بهتر از قبل کنند. با توجه به اینکه تزریقات پس از چند ماه از بین می روند بهتر است تزریق مجدد انجام شود تا ماندگاری بیشتری را به عمل آورد.

طول عمر فیلر ها می تواند با توجه به شرکت سازنده و ترکیبات آن متفاوت باشد برای مثال فیلر های نرم تر زود تر ازبین می روند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوام فیلر ها افزایش یافته است. البته عوامل دیگری نیز بر میزان دوام فیلر ها تاثیر دارند، از جمله این عوامل می توان به عمق چین و چروک ها، نوع تزریق، پزشک، سبک زندگی، شرایط آب و هوایی و محل تزریق اشاره کرد. همچنین تکرار درمان در دوام موثر است برای مثال تاثیر فیلر فردی که بار اول تزریق می کند نسبت که کسی که بار چندم است تزریق می کند زود تر از بین می رود.

عوارض تزریق فیلر

یکی از موضوعاتی که در حوزه فیلر ها بحث می شود عوارض جانبی این پرکننده های پوستی است. سوال بسیاری از افراد این است که آیا این تزریقات عوارضی دارند یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم تزریق فیلر اگر توسط پزشک با تجربه در این زمینه انجام شود عوارض خاصی ندارد فقط ممکن است یکسری عوارض جانبی داشته باشد که عبارتند از:

  1. جا به جا شدن فیلر در محل تزریق و حرکت به نواحی دیگر
  2. عفونت بسیار کم در صورت تمیز نبودن محل تزریق یا دست پزشک
  3. کبودی یا خونی شدن موقت جای سوزن

تنها نکته ای که وجود دارد این است که اگر این کار توسط پزشک انجام نشود ممکن است سبب مسدود شدن بافت ها یا وارد شدن آسیب به عروق شود. عوارض ذکر شده بسیار نادر هستند و در صورتی که فرد با التهاب و کبودی روبرو باشد با گذشت چند روز رفع خواهد شد و نتیجه نهایی تزریق را مشاهده کرد.

هزینه تزریق فیلر

نکته بعدی در انتخاب یک دکتر خوب برای تزریق فیلر توجه به هزینه های دریافتی آن است. به یاد داشته باشید دریافت هزینه های بسیار بالا و یا بسیار پایین نمی تواند تضمین کننده نتیجه تزریق و یا مصونیت شما از عوارض احتمالی باشد. لذا به پزشکی مراجعه کنید که ابتدا از مرغوب بودن مواد تزریق فیلر توسط وی اطمینان حاصل کرده و سپس بدانید بهترین دکتر پوست و مو در تهران است.

تزریق ژل بهتر است یا فیلر

درباره این موضوع نمی توان به طور قطعی نظر داد و بهتر است پزشک به شما این توضیح را بدهد البته مقایسه میان تزریق ژل و فیلر ها از نوع چربی می باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که محل تزریق این ژل ها بر میزان ماندگاری آن ها تاثیر دارد. برای مثال در لب و خط خنده که با حرکات بیشتر پوست روبرو هستیم بیشتر شاهد از بین رفتن فیلر ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل یا تزریق چربی

ما در ادامه این دو تزریق را از چند زاویه مقایسه خواهیم کرد:

مدت زمان تزریق

تزریق فیلر به علت این که یک ماده آماده می باشد و به صورت پک های مخصوص در دسترس است مدت زمان طولانی نیاز ندارد اما فیلر ها بخصوص فیلر هایی از جنس چربی به علت مدت زمانی که نیاز دارند تا آماده ی تزریق شوند نیاز به زمان بیشتری دارند.

عوارض

همانطور که گفتیم عوارض خاصی وجو ندارد اما عوارض جانبی ممکن است پس از تزریق چربی بیشتر باشد همچنین به دلیل این که چربی از دیگر نواحی بدن برداشته می شود می تواند در آن نواحی هم فرد با کبودی یا التهاب روبرو شود.

ماندگاری

ماندگاری ژل ها حدود 6 تا 12 ماه می باشد این در حالی است که چربی ها ماندگاری بیشتری دارند. در تزریق چربی معمولا پیشنهاد می شود که فرد این کار را سه بار در سال انجام دهد و در این صورت میزان ماندگاری حتی به ده سال هم می رسد.

هزینه ها

هزینه تزریق به میزان ژل و دستمزد پزشک بستگی دارد. در مورد مقایسه هزینه این دو تزریق باید بگوییم در تزریق چربی به علت کار های بیشتری که پزشک انجام می دهد هزینه ها بیشتر می شود و چون میزان تزریق مشخص نیست نمی توان هزینه دقیق را گفت.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

برای کاهش کبودی احتمال و یا التهاب بهتر است از کمپرس سرد استفاده شود.

توصیه می شود از صابون های ملایم استفاده شود به همین دلیل بهتر است تا یک هفته آرایش نکنید.

ماساژ دادن صورت به شکلی که پزشک به شما آموزش می دهد.

خوابیدن به طوری که روی صورت فشار نیاید.

نوشیدن مقدار زیادی آب

پرهیز از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات تا چند روز

تاثیر انتخاب دکتر بر نتیجه تزریق فیلر

همانطور که می دانید برخی افراد برای انجام تزریق ژل ممکن است تعادل را رعایت نکرده و در تزریق افراطی داشته باشند. یک دکتر خوب در این زمنیه ضمن ارزیابی مسائل زیبایی شناختی با توجه به میزان نیاز فرد اقدام به تزریق خواهد کرد. مهارت دکتر در این زمینه می تواند حتی با تزریق مقداری اندک از ژل تغییرات اساسی را در چهره ایجاد کند.

شما می تواند با سرچ نام بهترین دکتر در شهر و یا منطقه خود از خدمات آن ها استفاده کنید، فقط کافی است نوع خدمات مورد نیاز را سرچ کنید: برای مثال بهترین دکتر تزریق فیلر در غرب تهران.

چطور می توان بهترین دکتر تزریق فیلر را یافت؟

همانطور که می دانید در حال حاضر انجام این تزریقات به صورت گسترده ای در کلینک های زیبایی و کلینیک های پوست و مو انجام می شود. بنابراین شاید پیدا کردن دکتر خوب در این زمینه کمی دشوار باشد اما راه حل چیست؟

جستجو در اینترنت

امروزه یکی از روش های بسیار کار آمد برای پیدا کردن بهترین دکتر برای انجام کار های پوستی جستجو در اینترنت است. از طریق این جستجو شما می توانید به مقالات پزشک، کار هایی که در مطب انجام می دهد و تمام اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. همچنین از این طریق می توانید آدرس و شماره تلفن پزشک را پیدا کرده و برای مشاوره وقت بگیرید.

پرسش از اطرافیان

در صورتی که یکی از اطرافیان شما این کار را نزد پزشکی انجام داده باشد و از نتیجه راضی باشد می تواند منبع خوبی برای معرفی پزشک به شما باشد. شما از این راه می توانید اطلاعات جامعی از پزشک خود به دست آورید و حتی در مورد بهداشت مطب، نحوه برخورد منشی و پزشک، شلوغی مطب و … اطلاعات لازم را بدست آورید.

جستجو در اینستاگرام و شبکه های مجازی

از طریق جستجو در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی مثل آپارات شما می توانید به نمونه کار های پزشک و فیلم های توضیحی یا قبل و بعد پزشک دسترسی پیدا کنید. همچنین در شبکه های اجتماعی با خواندن نظرات بیماران و میزان رضایت آن ها به اطلاعات بسیار مفیدی می توان دست یافت.

ویژگی های بهترین دکتر تزریق فیلر

با توجه به این که در زمینه زیبایی پزشکان متفاوتی وجود دارند می توانیم ویژگی های پزشکان را با هم مقایسه کرده و سپس پزشک خود را انتخاب کنیم. لازم است در مقایسه ی خود موارد زیر را در نظر بگیریم:

دارا بودن مدرک معتبر و تجربه بالای دکتر

یکی از ویژگی های اساسی پزشک خوب در هر زمینه ای مدارک پزشکی و افتخارات پزشک است که باید در اختیار بیمار در صورت درخواست قرار گیرد. همچنین یکی از دیگر ویژگی های پزشک خوب داشتن تجربه بالا و مهارت کافی در انجام کار هایی است که در مطب انجام می شود.

قرار داشتن مطب در موقعیت مکانی خوب

یکی دیگر از مواردی که امروزه برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است قرار گیری مطب در محلی است که دسترسی به آن راحت باشد و فرد در اطراف مطب ترافیک سنگینی را تحمل نکند. همچنین داشتن جای پارک مناسب در اطراف مطب یا کلینیک یکی از مزایای بسیار مهم به شمار می آید. همچنین داشتن گوگل مپ به ما در مسیریابی بهتر و پیدا کردن راحت تر محل دقیق مطب کمک خواهد کرد.

رعایت بهداشت در مطب و استفاده از محصولات با کیفیت

یکی دیگر از مواردی که می تواند جز ویژگی های خوب پزشک به شمار آید رعایت بهداشت و استفاده از تجهیزات به روز است. همچنین در خصوص تزریقات، استفاده از ژل و فیلر با برند مورد تایید وزارت بهداشت از جمله مزیت های بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر فیلر ها معتبر نباشند می توانند عوارض بسیار بدی داشته و بیمار را درگیر کنند.

فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم در خصوص حجم دهی به نواحی مختلف این کار تنها از طریق فیلر امکان پذیر است. اما درباره خطوط صورت و چین و چروک ها می توان هر دو محصول را استفاده کرد با این تفاوت که فیلر ها برای چروک های عمقی تر استفاده می شوند و نسبت به بوتاکس طول عمر بیشتری دارند. اما برای گرفتن تصمیم نهایی به شما پیشنهاد می شود با مراجعه به مطب پزشک و بررسی پوست این اجازه را بدهید که وی به شما بگوید کدام یک برای شما مناسب تر است. در خصوص اینکه کدام تزریق برای چه نواحی ای بهتر است به عکس زیر توجه نمایید:

سوالات متداول

سخن پایانی

بهترین دکتر تزریق فیلر را می توان با وجود خیل عظیم متخصصین در این زمنیه تنها با یک سرچ ساده یافت آنچه در این مسیر اهمیت دارد میزان تبحر وی و استفاده از فیلر های مرغوب است. نکته بعدی توجه به میزان تزریقات است. بهترین دکتر پوست و مو  می تواند بنابر میزان توان پوست برای تزریق ژل، شما را در این زمینه یاری کند.

برای گرفتن وقت مشاوره ی دکتر ارونقی فرم زیر را پر کنید

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
دیدگاه
فرم با موفقیت ارسال شد.
خطایی رخ داده است، دوباره امتحان کنید.
دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده یکی از روش هایی است که برای طولانی مدت خطوط لبخند را می‌تواند از بین ببرد. در این روش از فیلر که...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

8 دیدگاه ها
  1. سلام اقای دکتر،می خواستم بدونم اگر چروک عمیق داشته باشیم فیلر بهتر عمل می کنه یا بوتاکس؟

    پاسخ
    • سلام باید قیل از ازریق معاینه حضوری انجتم شود. می توانید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید02144281606- 02144281605

      پاسخ
  2. اقای دکتر من توی بخشی از صورتم احساس می کنم عدم قرینگی وجود داره به نظرتون میشه با فیلر درست کرد؟

    پاسخ
    • سلام.باید دکتر از نزدیک بررسی کنند. می توانید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید02144281606- 02144281605

      پاسخ
  3. اقای دکتر اگر جایی فیلر بد تزریق کرده باشیم میشه تخلیه انجام داد؟

    پاسخ
    • سلام اگر امکانش باشه دکتر انجام میدن باید حتما قبلش بیاید برای ویزیت.
      می توانید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید02144281606- 02144281605

      پاسخ
  4. سلام آقای دکتر بعد از چربی میشه فیلر هم تزریق کرد بعد چند ماه؟

    پاسخ
    • سلام برای این کار باید وضعیت شما توسط دکتر بررسی شود. می توانید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید02144281606- 02144281605

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *