دکتر حمید ارونقی / تزریقات زیبایی / ژل لب مدل عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

ژل لب مدل عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟

ژل لب مدل عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟ امروزه تزریق ژل لب بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته و یکی از پرکاربردترین روش های افزایش زیبایی و جذابیت خانم ها می‌باشد. تزریق ژل لب مدل های گسترده ای دارد و انتخاب آن به سلیقه ی شخص بستگی دارد اما به طور کلی یکی از پرطرفدارترین این روش های تزریق ژل لب مدل عروسکی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با ژل لب مدل عروسکی آشنا شویم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ژل لب مدل عروسکی چیست؟

در این مدل لب ها قلوه ای تر و درشت تر هستند. اما این مدل لب برای هر صورتی زیبا نیست. بنابراین حتما با پزشک متخصص مشورت کنید سپس مدل نهایی تزریق ژل لب خود را انتخاب کنید. ژل لب مدل عروسکی، یکی از جذاب ترین روش های تزریق ژل لب است که به دنبال بهبود شکل و حجم لب ها با ظاهری شبیه به لب عروسک های باربی می‌باشد. به همین دلیل به آن ژل لب مدل باربی نیز گفته می‌شود. این نوع از تزریق به لب ها، شکل و حالتی زیبا و فانتزی می‌دهد و لب ها به شکلی منحصر به فرد پرتر و برجسته تر می‌شوند. تزریق ژل لب مدل عروسکی حجم لب ها را افزایش داده و با تغییراتی در زوایای لب، آن ها را بیشتر و برجسته تر نشان می‌دهد.

نحوه تزریق ژل لب عروسکی

برای تزریق ژل لب مدل عروسکی نیازی به بیهوشی نیست. پزشک معمولا با بی حسی های موضعی ابتدا لب ها و اطراف آن را بی حس می‌کند تا در حین تزریق ژل لب بیمار اذیت نشود. سپس با الکل تمام نواحی لب ها را ضدعفونی می‌کند تا عفونتی وارد بدن فرد نشود. در انتها ژل لب را با توجه به مدلی که بیمار انتخاب کرده و به میزان لازم در نواحی مورد نظرش تزریق می‌کند. نواحی تزریق ژل لب عروسکی بیشتر در قسمت V شکل لب و وسط لب پایین است تا لب درشتر شود.

کاندیداهای مناسب ژل لب عروسکی

متقاضیان انجام ژل لب عکس بازیگران هالیوودی یا ایرانی را به پزشک نشان می‌دهند و می‌خواهند دقیقاً همان فرم لب را داشته باشند. ژل لب مدل عروسکی نیز یکی از پرتکرارترین مدل ها بین متقاضیان است. اکثر افراد می‌توانند تزریق ژل لب های خود را به مدل عروسکی انجام دهند. این مدل بیشتر بین افراد جوان محبوب است. صورت های گرد و مستطیلی بهترین کاندیداهای این مدل ژل لب هستند. خانم هایی که به لب های پهن با حجم و برجستگی زیاد علاقه دارند بهتر است تزریق ژل لب عروسکی را انتخاب کنند.

چه کسانی نباید ژل عروسکی تزریق کنند؟

چندین شرایط و عوامل ممکن است افراد را از تزریق ژل عروسکی منع کند، از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانوانی که در دوران شیردهی و یا بارداری هستند.
  • افرادی که به بیماری های عفونی مبتلا هستند.
  • افرادی که به بیماری های خودایمنی مبتلا هستند.
  • افرادی که دارای مشکلات پوستی حاد هستند.
  • افرادی که از انواع داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده می‌کنند.
  • افرادی که به مواد موجود در ژل حساسیت دارند.

مدل ژل لب عروسکی چاکدار

تزریق ژل لب مدل عروسکی چاکدار کاملا شبیه به مدل عروسکی یا باربی است. فقط روی لب پائین یک خط برای زیباتر شدن با تزریق ایجاد می‌شود. در واقع پزشک دو طرف خط فرضی مدنظرش شروع به تزریق ژل لب می‌کند. این روش نسبت به مدل باربی نیاز به مقدار ژل کمتری دارد. نحوه تزریق در این مدل به این صورت است که با کمک ابزارهای مخصوص شکافی بین دو لب وسط ایجاد و فیلر به طور مساوی بین دو طرف لب تزریق می‌شود. پس از تزریق دو طرف لب ها حجیم تر شده، درحالی که خط وسط حالت فرورفتگی به لب می‌دهد و کمی پایین تر از دو طرف لب قرار دارد.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی نیز خیلی پرطرفدار و شبیه به مدل عروسکی است. افراد زیادی که طرفدار ژل لب عروسکی هستند وسوسه می‌شوند مدل لب فانتزی را هم امتحان کنند. در تزریق ژل لب فانتزی مقدار بیشتر ژل در لب پایین تزریق می‌شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا باشد و لب ها حالت عروسکی یا باربی پیدا کنند. خانم هایی که به لب های پهن با حجم و برجستگی زیاد علاقه دارند بهتر است تزریق ژل لب مدل فانتزی یا همان باربی را انتخاب کنند.

تفاوت ژل مدل عروسکی با سایر روش ها

عمده ترین تفاوتی که این روش با سایر روش های تزریق ژل لب دارد این است که به دلیل حجم بیشتر عموما فیلر بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تزریق ژل مدل عروسکی با توجه به تشخیص بهترین دکتر پوست و مو در تهران لازم است تزریق در نقاط دیگر نیز صورت گیرد.

مزایا

از مهمترین مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود تقارن لب ها
  • دیدن فوری نتایج
  • کنترل حجم لب آسان
  • ماندگاری خوب
  • حجم دهی و فرم دهی لب ها در کمترین زمان ممکن و بر اساس سلیقه فرد
درباره تزریق ژل لب مدل عروسکی

ماندگاری تزریق ژل لب عروسکی چقدر است؟

اکثر تزریق های انجام شده در مدل عروسکی برای مدت شش تا هشت ماه ماندگار هستند. بیشتر افرادی که تزریق ژل انجام می‌دهند در بازه های شش ماهه برای تمدید ژل تزریق شده به لب به پزشک خود مراجعه می‌کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که میزان ماندگاری ژل های تزریق شده به عوامل مختلفی مانند نوع و برند ژل، میزان سوخت و ساز و چربی سوزی، سن و روش زندگی فرد بستگی دارد. نحوه نگهداری و رعایت مراقبت های پس از تزریق نیز تاثیر زیادی در دوام ژل دارد. در برخی موارد افرادی که میزان چربی سوزی کمی دارند مقدار ماندگاری به 12 ماه نیز افزایش می‌یابد.

قیمت تزریق ژل لب مدل عروسکی 

برای برآورد قیمت تزریق ژل لب مدل باربی در نظر داشته باشید که برند ژل، تخصص و دستمزد پزشک، میزان ژل تزریق شده و کلینیک یا محل انجام کار بر قیمت نهایی تزریق ژل لب تاشیر می‌گذارند. ژل لب مدل عروسکی برای هر فردی متفاوت است زیرا برخی افراد به طور نرمال دارای لب های گوشتی هستند و نیاز به استفاده از میزان فیلر کمتری می‌باشد. به طور کلی به علت این که این نوع تزریق به مقدار بیشتری از ژل نیاز دارد هزینه ی آن ممکن است کمی بیشتر از مدل های ساده تر باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر بهتر است به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کرده و پس از ویزیت و مشاوره از هزینه های دقیق آن مطلع شوید. 

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *