دکتر حمید ارونقی / جوانسازی پوست / مراقبت های بعد از فیشیال صورت
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

مراقبت های بعد از فیشیال صورت به شما کمک می کند یک تجربه فیشیال خوب داشته باشید و ار پوست خود به خوبی مراقبت کنید. فیشیال صورت مزایای بسیار زیادی دارد. به بازسازی پوست و کلاژن سازی کمک می کند و از پیری جلوگیری می کند. علاوه بر اینکه پوست را شاداب تر و جوان می کند. البته این مزایا بیش از فیشیال به مراقبت های بعد از آن بستگی دارد. در این مطلب از تجربیات دکتر حمید ارونقی، بهترین دکتر پوست و مو در تهران را برای معرفی این نکات مراقبتی بهره می بریم.

مراقبت های بعد از فیشیال صورت و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید
مراقبت هایی که به طراوت پوست شما کمک می کنند

بیشتر بخوانید: فیشیال صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

نکات مهم مراقبت های بعد از فیشیال صورت

پوست را هیدراته نگه دارید

یکی از نکات مراقبتهای بعد از فیشیال صورت آبرسانی است. آبرسانی مناسب کلیدی برای به بهبودی پوست شما می باشد. حتماً بعد از آن آب زیادی بنوشید. هیدراته شدن پوست، خشکی پوست را کاهش می دهد. سموم را دفع می کند و چهره ای سالم و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

هیدراته نگه داشتن پوست یکی از مراقبت های بعد از فیشیال صورت
پوست را هیدراته نگه دارید

وقتی پوست شما به اندازه کافی هیدراته شده باشد، سلول های پوست به طور موثرتری عمل می کنند. به این ترتیب می توانند بهتر سموم را از بین ببرند. مواد مغذی را جذب کنند و به شما کمک کنند تا پوستی درخشنده بعد از فیشیال صورت داشته باشید. علاوه بر نوشیدن آب فراوان، مصرف میوه ها و سبزیجات تازه را افزایش دهید و برای حفظ درخشش خود از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید.

عدم استفاده از لایه برداری هفتگی

یکی از نکات مهم در مراقبت های بعد از فیشیال صورت، عدم لایه برداری است. بسیاری از خانم ها لایه برداری پوست خود را به صورت هفتگی انجام می دهند. بهتر است پس از فیشیال صورت تا مدتی این کار را انجام ندهید. سعی کنید به جای لایه بردار از اسکراب های ملایم استفاده کنید.

عدم استفاده از ماسک لایه بردار یکی از نکات و مراقبت های بعد از فیشیال صورت
عدم استفاده از ماسک لایه بردار

از سرم ویتامین C استفاده کنید

مهمترین نکته در مراقبت های بعد از فیشیال صورت این است که استرس را کاهش دهید. استرس بر پوست شما تاثیر بسیار بدی می گذارد و موجب پیری زودرس می شود. اگر فیشیال صورت انجام داده اید، توصیه اکید ما به شما این است که استرس را مدیریت کنید و نگذارید بر شما تاثیر بگذارد.

سرم ویتامین سی یکی از نکات مراقبت های بعد از فیشیال صورت
استفاده از سرم یا کرم های ویتامین سی

استفاده از سرم ها و کرم های حاوی ویتامین سی می توانند برای بازسازی پوست بسیار مفید و کاربردی باشند. این کرم ها با بازسازی رایدکال های آزاد و تولید کلاژن  به شما پوستی باطراوت می بخشند. پزشک قبل و بعد از انجام فیشیال صورت، این کرم ها را برای شما تجویز خواهد کرد.

به توصیه های پزشک توجه کنید

پزشک شما پس از انجام فیشیال صورت نکات مهم و مراقبت های بعد از فیشیال صورت را به شما خواهد گفت. بهتر است آنها را دنبال کنید و از گفته های اطرافیان استفاده نکنید. پزشک توصیه های لازم را براساس نوع پوست و فرایند فیشیال صورت به شما توصیه می کند.

مراجعه به پزشک را پیگیری کنید

یکی از مهمترین نکات و مراقبت های بعد از فیشیال صورت پیگیری جلسات مراجعه به پزشک است. بسیاری از افراد فکر می کنند فیشیال یک جلسه است و دیگر نیازی به مراجعه به پزشک ندارند. برای اینکه پوست خوب و باطراوتی داشته باشید، بهتر است این مراجعات را پیگیری کنید. پزشک با مشاهده هر گونه واکنش آلرژیکی در این جلسات می تواند از پیشرفت آن جلوگیری کند.

سوالات متداول مراقبت های بعد از فیشیال صورت

کلام پایانی مراقبت های بعد از فیشیال صورت

مراقبت های بعد از فیشیال صورت از کلیدی ترین نماتی هستند که به شما در داشتن پوستی لطیفف درخشان و زیبا کمک می کنند. مصرف اب به اندازه کافی، عدم استفاده از لایه بردار تنها برای مدتی کوتاه و استفاده از کرم هایی مانند ویتامین سی بسیار مهم هستند. کرم یا سرم ویتامین سی به افزایش سطح کلاژن و بازسازی پوست کمک می کند.

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *