دکتر حمید ارونقی / خدمات زیبایی / بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران کیست؟
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران کیست؟

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران کیست؟ میکرونیدلینگ صورت کاری است که باید توسط دکتر پوست و مو انجام شود. بسیاری از خانمها این کارهای زیبایی را در سالن های زیبایی انجام می دهند، بدون اینکه به تخصص آنها توجهی داشته باشند. این روزها هر چقدر هزینه ها کمتر باشند، خدمات بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. بد نیست بدانید که هزینه پایین به نوعی بر کیفیت خدمات تاثیر می گذارد. در این مطلب می خواهیم شما را با بهره گیری از تجربیات دکتر حمید ارونقی در انتخاب بهترین دکتر میکرونیدلینگ، راهنمایی کنیم. دکتر حمید ارونقی بهترین دکتر پوست و مو در تهران است که می تواند به طور قابل توجهی در این زمینه به شما کمک کند. 

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران دکتر حمید ارونقی

تخصص های بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران باید در چندین زمینه به صورت تخصصی فعالیت کند و تجربه بالایی در کارهای پوستی داشته باشد. در این بخش می خواهیم تخصص هایی که باید این پزشک داشته باشد به صورت مختصر بررسی می کنیم.

انواع تزریق های زیبایی و زاویه سازی

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران با توجه به شناخت دقیقی که از لایه های پوستی دارند، تزریق های متفاوتی را انجام می دهند. علت انتخاب هر یک از این تزریق ها هم متفاوت است. پزشک شرایط پوستی را بررسی می کند و بهترین گزینه را برای شما انتخاب می کند. البته انتخاب نهایی با شما است و پزشک بیش از هر چیز بهترین روش را به شما معرفی می کند.

فیشیال و پاکسازی صورت

بهترین دکتر میکرونیدلینگ تهران تخصص مربوط به پاکسازی و فیشیال را نیز دارد. پزشک کارهایی همچون فیشیال صورت، میکرونیدلینگ و میکرودرم را بسته به حساسیت پوستی انجام می دهد. به طوری که پوست در شرایط بهتری برای ترمیم و بازسازی قرار می گیرد. دستگاه هایی که برای پاکسازی استفاده می شوند، نیاز به تبحر و تخصص دارند. باید به اندازه روی پوست کار شود و هر پوست با پوست دیگر متفاوت است. 

جوانسازی پوست صورت و دست

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران علاوه بر تمامی تخصص هایی که ذکر شود باید بتواند در زمینه جوانسازی به افراد کمک کند. جوانسازی مراحل متعددی دارد و ممکن است نیاز به بکارگیری چند روش برای این کار باشد. پزشک طبق معاینات پوستی که انجام می دهد این را تشخیص می دهد که چه اقداماتی باید روی پوست شما انجام شود. 

مسلط به استفاده از انواع امواج

بهترین دکتر میکرونیدلینگ تهران می بایست در انتخاب کارتریج و میزان امواج صوتی مهارت داشته باشد. امواج به اندازه بای به پوست تابانده شوند تا موجب سوختن پوست و از بین رفت بافت آن نشوند. این اندازه ها را دکتر پوست و مو بر اساس نوع پوستی که دارید، تنظیم می کند. 

ویژگی های بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران

تخصص و مهارت داشته باشد

بهترین دکتر میکرونیدلینگ تهران باید تخصص هایی که پیش تر بیان کردیم را داشته باشد. البته فراتر از تخصص به مهارت و تجربه نیز نیاز دارد تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد. شما می بایست تخصص های پزشک را بررسی کنید و از داشتن هر یک از این تخصص ها اطمینان حاصل کنید.

صبور و با اخلاق باشد

اخلاق برای یک بیمار در انتخاب پزشک، در اولویت قرار دارد. یک پزشک با اخلاق می تواند ارتباط خوبی با بیمار برقرار کند. همچنین بیمار احساس راحتی بیشتری از بیان خواسته های خود و مشکلات پوستی که دارد خواهد داشت.

کیفیت کار را در نظر بگیرد

بهترین دکتر میکرونیدلینگ باید کیفیت کار را بر هزینه ها مقدم بداند. یعنی ابتدی امر از هزینه ها با شما صحبت نکند و بیشتر در رابطه با کیفیت موادی که استفاده می کند و تاثیر آن روی پوست به شما اطلاعات بدهد. در واقع پول اولویت او نباشد.

برای بیمار به اندازه کافی وقت بگذارد

یکی از شاخص های مهمی که می تواند به شما در انتخاب بهترین دکتر میکرونیدلینگ کمک کند، وقتی است که برای شما صرف می کند. یک دکتر خوب با دقت به صحبت های شما گوش می دهد و  در نهایت گزینه های درمانی که مناسب شما هستند را معرفی می کند. در واقع این موارد طی یک جلسه مشاوره با شما مطرح خواهد شد.

پیگیر جلسات درمانی بیمار باشد

بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران کادر پزشکی برای پیگیری برنامه درمان های پوستی بیماران استخدام می کند تا بطور مرتب آن را پیگیری کنند. اقدامات پوستی یکی از حساس ترین کارها هستند که باید به طور منظم و مرتب پیگیری شوند. به این ترتیب دکتر میکرونیدلینگ به این موضوع توجه ویژه ای می کند تا بیمار بهترین نتیجه را بگیرد. علاوه بر این، این موضوع به بیمار احساس اطمینان و رضایت بیشتری می دهد.

از شهرت خوبی برخوردار باشد

شهرت خوب دکتر میکرونیدلینگ بیش از هر چیز باعث می شود، شما بتوانید او را پیدا کنید. در واقع بهترین دکتر کسی است که بیماران از او به کاردرستی، تخصص و نیکی یاد می کنند. شما به راحتی می توانید در اینترنت و انجمن های عمومی که مردم در آنها نظرات خود را به اشتراک می گذارند، او را پیدا کنید.

دکتر حمید ارونقی بهترین دکتر میکرونیدلینگ در تهران

با توجه به اینکه تمامی ویژگی های یک دکتر میکرونیدلینگ را مورد بررسی قرار دادیم. شما می توانید به راحتی بهترین دکتر را پیدا کنید. دکتر حمید ارونقی با توجه به تخصص و تجربه بالایی که دارد، تمامی ویژگی های بیان شده را دارد. دکتر حمید ارونقی تمامی خدمات پوستی را با کیفیت و به صورت تخصصی ارائه می دهد. این خدمات شامل میکرونیدلینگ صورت و دست نیز می باشد. برای دریافت نوبت کافی است با مطب تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی

در این مطلب هر آنچه می توانست به شما در پیدا کردن بهترین دکتر میکرونیدلینگ تهران کمک کند را بیان کردیم. تخصص ها و ویژگی هایی که باید داشته باشید را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت بهترین دکتر را برای این کار به شما معرفی کردیم. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید که در این مطلب پاسخ آن را دریافت نکردید، می توانید در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید. بخش دیدگاه های در انتهای این مقاله می باشد.

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

مراقبت های بعد از فیشیال صورت به شما کمک می کند یک تجربه فیشیال خوب داشته باشید و ار پوست خود به خوبی مراقبت کنید. فیشیال...

هایفوتراپی

هایفوتراپی

در اصطلاح پزشکی سونوگرافی صورت متمرکز با شدت بالا، یا به اختصار HIFU صورت، یک درمان غیرتهاجمی برای جوانسازی صورت است....

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *