دکتر حمید ارونقی / تزریقات زیبایی / تزریق فیلر و ژل / رفع خط اخم با فیلر هیالورونیک اسید
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

رفع خط اخم با فیلر هیالورونیک اسید

رفع خط اخم با فیلر هیالورونیک اسید

عوامل مختلفی بر ایجاد چین و چروک پیشانی و خط اخم موثر می باشند، این خطوط از جمله خطوطی هستند که زیبایی و جوانی هر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهند که موجب پیری و افسردگی چهره فرد می شوند، از این رو بدیهی است که افراد برای رفع این خطوط به دنبال راهکاری مناسب باشند. اما سوال اینجاست که مناسب ترین روش برای رفع این خطوط و بازگرداندن شادابی پوست چیست؟

در این نوشتار با ماهمراه باشید تا با یکی از روشهای جوانسازی صورت آشنایی بیشتری پیدا کنید.

ویدیویی از رفع خط اخم با فیلر هیالورونیک اسید

 

رفع خطوط و چروک های عمیق روی پوست صورت

همانگونه که میدانیم امروزه روشهای مختلفی از جمله روشهای سنتی و پزشکی برای رفع خطوط و چروک پیشانی وجود دارد،بطور مثال استفاده از کرم های موضعی یکی دیگر از روشهایی است که در حفظ جوانی پوست بی تاثیر نیست،اما درمان خطوط ایجاد شده بر روی پوست تنها با تزریق کلاژن از دست رفته به پوست قابل بهبود و بازشگت به حالت اولیه می باشد.

رفع خط اخم با فیلر هیالورونیک اسید

ژل هیالولونیک اسید چیست؟

پیشرفت علم پزشکی توانست با یهره گیری از ژل هیالولونیک اسید خطوط اخم و بسیاری از خطوط ونواقص ایجاد شده در پوست را برطرف نماید

فیلرهیالورونیک اسید یا به اختصارHA می باشد که هیالورونیت نیز به آن گقته می شود.این نوع فیلر که در آن ترکیبی طبیعی از بافت پوست در آن وجود دارد، برای بهبود و حمایت از ساختارو بافت صورت بسیار موثر می باشد و میتواند به سرعت با ایجاد تغیرات چشمگیری ظاهر فرد را بهبود بخشد.

کاربرد های فیلر هیالورونیک اسید در جوانسازی

  • رفع خطوط اخم ونگرانی
  • رفع خطوط خنده در اطراف لب
  • رفع خطوط بالای لب و روی چانه
  • رفع جای انواع اسکار و جای جوش
  • رفع خطوط وچروک عمیق
  • رفع گودی و چروک اطراف چشم
  • حجم دهی به لب ها ،گونه ها و چانه

 

اثر ژل هیالورونیک اسید چگونه است؟

فیلر هیالولونیک اسید عملکردهای زیادی در پوست دارد که علاوه بر رفع خطوط و چروک های پوستی می تواند ترمیم نمودن بافت صورت کمک نماید و رطوبت پوست را حفظ نموده وانعطاف پذیری آن را بهبود می بخشد،زیرا همانگونه که در پراگراف بالا به آن اشاره شد این نوع فیلر به طور طبیعی در بدن وجود دارد که به دلایل مختلفی مانند افزایش سن یا بهم ریختگی هورمون های بدن و… از میزان آن به مرور کاسته شده و شادابی و جوانی پوست نیز به مرور کاهش می یابد. این فیلر با کلاژن سازی و الاستین سازی مجدد در پوست نه تنها شادابی و جوانی را به پوست بازمی گرداند بلکه به عنوان مانعی پوست را در برابر میکروارگانیسم ها حفاظت می نماید.

 شما می توانید برای انجام کارهای زیبایی ، جوانسازی پوست  ، رفع نواقص و ایرادات پوست وموی خود یا   مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر حمید ارونقی ، دکتر پوست ومو با  شماره تلفن: 02144281605 – 02144281606  تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکترحمید ارونقی مراجعه کنید .

روند تزریق ژل هیالولونیک اسید به پوست

تزریق این فیلر در داخل مطب و به صورت غیر تهاجمی و با استفاده از بی حسی موضعی قابل انجام است.

در این روش پزشک مورد نظرپس از ارزیابی صورت و علامت گذاری نقاط مربوطه، محل تزریق را به وسیله آنتی باکتری مخصوص پاکسازی نموده وبا تزریق بی حسی موضعی شروع به تزریق فیلرهیالورونیک اسید در زیر لایه های پوستی ناحیه مورد نظر می نماید.

زمان انجام این فرایند حداکثر سی دقیقه می باشد، فرد میتواند بلافاصله پس از پایان جراحی به فعالیتهای روزمره خود بپردازد و حتی از مواد آرایشی بر روی پوست استفاده نماید.

** توجه داشته باشید که پس از چند جلسه(2 ال3 باربا توجه به تشخیص پزشک) مراجعه جهت ترمیم تزریق، به مرور خطوط عمیق پوستی بهبود پیدا خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات مهم وضروری برای شناخت بهترین دکتر پوست و مو در تهران میتوانید از لینک مربوطه کمک بگیرید.

باتشکر مدیریت سایت دکتر حمید ارونقی ، دکتر پوست و مو

 

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده

تزریق فیلر برای خط خنده یکی از روش هایی است که برای طولانی مدت خطوط لبخند را می‌تواند از بین ببرد. در این روش از فیلر که...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *