دکتر حمید ارونقی / تزریقات زیبایی / تکنیک های مختلف زاویه سازی صورت چیست؟
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

تکنیک های مختلف زاویه سازی صورت چیست؟

فک مشخص و زاویه دار از ویژگی های یک چهره جذاب در مردان و زنان است و عملکرد زیبایی شناختی بسیار مهمی دارد. این خط با شکستن پیوستگی بین گردن و صورت، به چهره صلابت و قدرت می دهد. افزایش سن و چاقی یا لاغری تاثیر زیادی بر صورت می گذارد دارد. مثلا تغییر شکل و افتادگی چانه و فک یکی از نشانه های تغییر وزن بدن است. از طرفی با افزایش سن و در پی روند پیری پوست، شکل بدن، فک و بافت چانه به دلیل کاهش چربی و ضعف عضلانی تغییر می کند. با ما همراه باشید تا تکنیک های مختلف زاویه سازی صورت و عوارض آن را بررسی کنیم.

اولین علائم تغییر شکل فک و چانه معمولا در دهه 30 سالگی یا زودتر دیده می شود. تزریق فیلر و چربی از تکنیک های محبوب زاویه سازی صورت هستند. در روش تزریق فیلر یا چربی، می توان خطوط اطراف صورت را برای زاویه دار شدن بیشتر بزرگ کرد تا فک شبیه عدد هفت شود.

دکتر حمید ارونقی با بهره گیری از دانش به روز و استفاده از جدیدترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی به بیماران کمک می کند تا با حفظ ظاهر طبیعی و نچرال، عیوب صورت را برطرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با دکتر می توانید از طریق راه های ارتباطی صفحه تماس با دکتر در ارتباط باشید.

فیلم زاویه سازی صورت

در این فیلم می توانید تغییرات ایجاد شده پس از زاویه سازی صورت با هیالورونیک اسید را ببینید. در کانال آپارات دکتر حمید ارونقی نمونه های بیشتری از فیلم زاویه سازی صورت قابل مشاهده هستند.

تکنیک های زاویه سازی صورت

ایده آل ترین زاویه فک

طبق تعارف زیبایی شناسی، ایده آل ترین زاویه داخلی فرد برای یک فرد بزرگسال بین 120 الی 150 درجه است. اگر برای تزریق فیلر به منظور زاویه سازی فک به متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه کنید می توانید زوایای صورت خود را متعادل و زیباتر کنید.

روشهای زاویه سازی صورت

با پیشرفت علم پزشکی، هر روز روشهای زیبایی و زاویه سازی صورت آپدیت می شوند. برای زیبایی و زاویه دار کردن فک می توان از روشهای تهاجمی و غیر تهاجمی استفاده کرد. در روشهای تهاجمی با تغییر محل قرارگیری فک، برجستگی آن را بیشتر می کنند.

در روشهای غیر تهاجمی مانند تزریق فیلر می توان زاویه سازی فک را با کمترین عوارض و دوران نقاهت انجام داد. اگر قصد دارید تغییرات جزئی در زوایای فک و صورت داشته باشید می توانید با مراجعه به دکتر حمید ارونقی تزریق فیلر انجام دهید. اصلاح فرم چانه با تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت دائمی نیست و فرد باید سالی 2 الی 3 بار این کار را تمدید کند تا ظاهر آن حفظ شود.

انواع فیلر برای زاویه سازی فک

فیلرهای مختلفی برای زاویه سازی فک به کار می روند. نحوه عملکرد فیلرهای فک به نوع آن بستگی دارد، انواع فیلر عبارتند از:

فیلر caha

فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)

این ترکیب معدنی در استخوان های انسان وجود دارد. برای تزریق آن، پزشک CaHA را در یک ژل بر پایه آب مخلوط می کند. با تشکیل کلاژن در اطراف ژل و پر شدن خط فک، صورت زاویه دار می شود.

فیلر هیالورونیک اسید (HA)

این ماده طبیعی در بدن وجود دارد و پوست را هیدراته و پلامپ نگه می دارد. با بالا رفتن سن، مقدار کمتری از این اسید در بدن تولید می شود که منجر به ایجاد خطوط ریز، نازک شدن و افتادگی پوست می شود. متخصص زیبایی می تواند با تزریق این فیلرها، خط فک را حجیم، چین و چروک ها و خطوط ریز را برطرف کند.

تکنیک هیالورونیک اسید برای زاویه سازی فک
فیلر کلاژن برای زاویه سازی صورت

فیلر پلی متیل متاکریلات (PMMA)

این فیلر از جنس کلاژن گاوی است. دانه های کلاژن ریز موجب می شود پوست پرتر و محکم تر به نظر برسد. دوام این فیلر بسیار بالاست و نیاز به تمدید کمتری دارد.

بهترین دکتر برای زاویه سازی صورت 

درک آناتومی صورت و داشتن یک ارزیابی خوب کمک می کند تا پزشک بتواند بهترین طرح را برای زاویه سازی فک انجام دهد. هدف زیبایی شناختی جوانسازی، باز کردن زاویه بین خط فک پایین است که پزشک زیبایی می تواند با تزریق فیلر این خطوط را برجسته تر و چهره را گیراتر کند.

عکس زاویه سازی صورت 

در دنیای امروز دیدن عکس نمونه کارهای زاویه سازی صورت توسط یک پزشک زیبایی کار سختی نیست. شما می توانید با جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی نمونه کارهای مختلفی از این کار زیبایی ببینید. دکتر حمید ارونقی تزریق فیلر برای زاویه سازی فک و صورت انجام می دهند. در ادامه نیز یک عکس زاویه سازی صورت با فیلر توسط دکتر ارونقی آورده شده است و نمونه کارهای بیشتر در صفحه اینستاگرام منتشر شده اند.

عکس چانه زاویه سازی شده با فیلر

هزینه زاویه سازی صورت 

هزینه زاویه سازی صورت مانند تمام کارهای زیبایی تعرفه ثابتی ندارد. با توجه به روش انجام کار، متریال و تجهیزات مصرفی، تخصص پزشک، خدمات کلینیک یا محل عمل، هزینه زاویه سازی صورت توسط پزشکان مختلف، متفاوت است. برای گرفتن مشاوره و پرسیدن هزینه زاویه سازی صورت می توانید از طریق صفحه اینستاگرام یا کادر دیدگاه زیر در ارتباط باشید.

سخن آخر

زیبایی بر اعتماد بنفس فرد تاثیر زیادی می گذارد به همین دلیل انجام کارهای زیادی در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. برای زاویه سازی صورت و متعادل کردن خطوط فک می تواند از انواع روشهای تهاجمی و غیر تهاجمی استفاده کرد. تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت یکی از امن ترین و بی خطرترین کارهای زیبایی است که می توانید با کمک دکتر حمید ارونقی انجام دهید.

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *