دکتر حمید ارونقی / هایفوتراپی / هزینه هایفوتراپی چقدر است؟
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ این روزها شیوه ها و روش های مختلفی برای زیبایی پوست و صورت به کار گرفته می‌شود که یکی از رایج ترین آن ها هایفوتراپی می‌باشد. اگر چنین سوالی برایتان پیش آمده باید گفت که این روش درمانی در مقایسه با لیفت و جراحی معمولا قیمت به صرفه تری دارد که البته مشخصه های مختلفی مانند وضعیت پوست و تعداد جلسات درمانی مدنظر قرار می‌گیرد. در ادامه قصد داریم عوامل موثر بر محاسبه قیمت هایفوتراپی را برای شما بیان کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی ثابت نیست و در شرایط مختلف متفاوت است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هایفوتراپی یک عمل جوانسازی کم هزینه است و می‌تواند بهترین انتخاب برای مراجعه کنندگان باشد. ایمنی بالا، عوارض کم، سرعت زیاد و هزینه های مناسب هایفوتراپی سبب شده که به یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست تبدیل شود. عواملی که بر روی هزینه ی هایفوتراپی موثر است عبارتند از:

هزینه هایفوتراپی

تعداد جلسات درمانی

برای بیشتر مراجعین تنها یک جلسه درمانی کافی بوده و اثرات آن ممکن است تا حتی 2 سال بعد هم پایدار باشد. به همین منظور هزینه هایفوتراپی در مقایسه با ماندگاری بسیار به صرفه است. با توجه به شرایط پوست، سن و همچنین فرآیند پیری در پوست مراجعه کننده، ممکن است تعداد جلسات و برنامه ی درمانی تغییر کند. مثلا در برخی موارد تعداد کمی از مراجعین باید 4 هفته پس از درمان اول، جلسه ی درمانی دیگری داشته باشند. در برخی موارد باید دو جلسه به فاصله شش ماه داشته باشند یا سالی یکبار برای ترمیم نتایج هایفو مراجعه کنید. تعداد به جلسات به طور میانگین 3 تا 5 جلسه می‌باشد که این مقدار با توجه به صلاحدید بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران می‌تواند ادامه داشته باشد.

ناحیه تحت درمان

از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت کامل صورت، لیفت پوست گردن، رفع چین و چروک های ناحیه ای محدود و حتی جوانسازی پوست استفاده کرد. هزینه ی دریافتی در هر کدام از موارد ذکر شده متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه ی مراجعه کنندگان ممکن است به هایفوتراپی کامل صورت نیاز نداشته باشند و گاهی بخش های کوچکی از صورت آن ها تحت درمان قرار می‌گیرد، به همین خاطر ممکن است قیمت تمام شده تا حدی کاهش یابد.

تجربه و مهارت پزشک

مهارت پزشک متخصص تاثیر بسیار زیادی بر اثرات و نتایج هایفوتراپی دارد. بدیهی است که هر چه مهارت، تجربه و دانش پزشک در این زمینه بیشتر باشد، دستمزد او و در نهایت هزینه ی هایفوتراپی نیز افزایش خواهد یافت. به طور کلی پزشکان با سابقه بالا به دلیل تجربه بالایی که طی سال های اخیر در این زمینه کسب کرده اند می‌توانند مسیر درمان را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

برند دستگاه هایفو

هزینه هایفوتراپی تا حد زیادی به دستگاه استفاده شده بستگی دارد. دستگاه های هایفوتراپی شامل یکسری کارتریج هستند که تعداد مشخصی بار می‌تواند امواج صوتی را شلیک کند. به شلیک امواج صوتی، شات می‌گویند. کارتریج ها بعد از اتمام شات ها باید تعویض شوند. برای هایفوتراپی بخش های مختلف بدن و صورت باید از کارتریج های متفاوتی استفاده کرد. دستگاه های مختلف هایفوتراپی از نظر تکنولوژی و کارایی با هم تفاوت دارند. به طور کلی دستگاه های جدیدتر و پیشرفته تر که نتایج بهتری ارائه می‌دهند، گران تر هستند.

سن مراجعه کننده

سن و وزن مراجعه کنندگان تاثیر مستقیمی بر هزینه هایفوتراپی دارد. هر اندازه که شخص از نظر سنی کهنسال باشد، مسلما چین و چروک پوستش بیشتر است و در نتیجه باید زحمت و وقت بیشتری برای هایفوتراپی این شخص صرف نمود. اگر سن شما زیر 40 سال است، می‌توانید با گذراندن 1 تا 2 جلسه درمانی برای بهبود ظاهر پوست خود اقدام کنید. اما از سن 40 سالگی به بعد معمولا لازم است حداقل 4 جلسه درمانی برای رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست به خصوص در ناحیه غبغب بگذرانید.

کیفیت را فدای قیمت نکنیم!

همانطور که اشاره کردیم تفاوت قیمت در تمام جراحی های زیبایی وجود دارد و هزینه هایفوتراپی نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین تعجب نکنید اگر پزشکی با هزینه کمتر و یا بیشتر از دیگری هایفوتراپی صورت را برای شما انجام می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت صرفا پرداخت هزینه گزاف به پزشک، دلیل بر مهارت ویژه او نیست. از طرفی کم بودن هزینه این نوع جراحی به نحوی که غیرمعقول باشد نیز ممکن است کیفیت قابل قبولی به فرد ارائه ندهد. نتیجه کلی که از این بخش می‌توان گرفت این است که تنها با اتکا بر هزینه مورد نیاز برای هایفوتراپی صورت و یا هر نوع جراحی زیبایی دیگر نمی‌توان اقدامی انجام داد. همچنین در این نوع جراحی ها فریب هزینه های کم را نخورید که ممکن است تاثیرات جبران ناپذیری برای سلامت و ظاهر شما به ارمغان آورند.

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *