دکتر حمید ارونقی / هایفوتراپی / هزینه هایفوتراپی
مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ این روزها شیوه ها و روش های مختلفی برای زیبایی پوست و صورت به کار گرفته می شود که یکی از رایج ترین آن ها هایفوتراپی (جوانسازی) است. در هایفوتراپی عمده هدفی که دنبال می شود جوانسازی صورت و افزایش کیفیت ظاهری پوست است.

هایفوتراپی صورت، یکی از انواع روش های زیبایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد. این روش با اعمال تغییرات روی افتادگی و پیری پوست کار می کند و جوانسازی فراوانی در چهره ایجاد می نماید. اما یکی از سوالاتی که همواره برای طرفداران این نوع جراحی مطرح می شود این است که هزینه هایفوتراپی، چه مقدار است و یا چگونه محاسبه می گردد؟

گیف هزینه-هایفوتراپی صورت

این سوالات معمولا ناشی از تفاوت هزینه ای است که پزشکان مختلف برای فرآیند هایفوتراپی صورت تعیین می کنند. بنابراین بدیهی است که فرد در انتخاب پزشک مناسب، دچارسردرگمی شود.

جدول هزینه هایفوتراپی در اسفند 1401

خدماتهزینه اسفند 1401(تومان)
هایفوتراپی صورتحدودا بین 3،000،000 تا 5،000،000
هزینه هایفوتراپی در تهران

در ادامه نمونه کارهای هایفوتراپی دکتر حمید ارونقی را با بهترین هزینه ممکن برای بیماران می بینید:

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا به زبان عامیانه هایفو (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) یک روش درمانی غیر جراحی و کم تهاجمی است که از اولتراسوند برای لیفت، سفت و جوانسازی کردن پوست استفاده می کند. در هایفوتراپی انرژی اولتراسوند متمرکز در زیر سطح پوست رسوب می کند و تنها در یک جلسه درمانی، تمام لایه های پوست را منقبض می کند!

این امر باعث ایجاد کلاژن جدید در ناحیه می شود. بنابراین این درمان برای سفت کردن، جوانسازی و لیفت کردن پوست صورت بسیار موثر است و می تواند پوست اضافی بدن را نیز لیفت کند. شایان ذکر است که هزینه هایفوتراپی نسبت به مزایا و عدم محدودیت هایی که دارد، اصلا قابل توجه نیست.

در ادامه نوشتاری که در پیش رو دارد مهم ترین بخش هایی که خواهد آمد از این قرار است:

  • هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟
  • مزایای هایفوتراپی کدامند؟
  • ایا هایفوتراپی خطرناک است؟
  • هزینه انجام هایفوتراپی چقدراست؟

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

در هایفوتراپی مهم ترین مساله ای که دنبال می شود این است که پوست حالت الاستینه بهتری پیدا کند و همچنین تمامی چین و چروک های موجود در آن نیز از بین برود.

این روش با به کارگیری دستگاهی که امواجی را به صورت فرد ساطع می کند، انجام می گیرد. تابش این امواج به سطح پوست، کمک می کند که کلاژن سازی در سطح آن افزایش پیدا نماید و در نتیجه پوست بهبود خود را باز یابد. لازم به ذکر است که این امواج کاملا به صورت کنترل شده به پوست ساطع می شوند و هیچ عارضه ای برای فرد در پی نخواهند داشت.

مزایای روش هایفوتراپی

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که در پوست تولید می شود. وظیفه کلاژن سفت نگه داشتن و لیفت پوست است. با افزایش سن، میزان کلاژن در ساختار پوست کم می شود و توانایی آن برای ایستادن در برابر جاذبه کاهش می یابد. در نتیجه ما شاهد به افتادگی پوست، خطوط و چین و چروک می شویم. هایفوتراپی در مقایسه با سایر روش های مشابه خود نسبت به هزینه و راحتی که دارد، از مزایای فراوانی برخوردار است که برخی از مهم ترین آن ها را در ادامه شرح می دهیم.

  • بهترین روشی است که می تواند جایگزین لیفت صورت باشد.
  • بدون درد است. بنابر این کسانی که می ترسند این روش درد به همراه داشته باشد می تواند بدون نگرانی برای انجام هایفوتراپی اقدام کنند.
  • بی خطر ترین و ایمن ترین روشی که در زمینه رفع مشکلات پوستی به کار گرفته می شود.
  • شفافیت پوست
  • محکم شدن بافت پوست
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • جوانسازی پوست و حالت کلی چهره
  • افزایش زیبایی پوست
  • افزایش حالت الاستینه پوست
  • افزایش کلاژن سازی و صاف شدن سطح پوست

آیا هایفوتراپی خطرناک است؟

از آنجایی که هایفوتراپی غیر تهاجمی است، عملاً هیچ خطری برای فرد وجود ندارد. بیماران ممکن است تورم جزئی و کمی قرمزی و سوزن سوزن شدن یا حساسیت خفیف را تجربه کنند. همه این موارد سطحی و موقتی هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیماران می توانند بلافاصله پس از انجام هایفو، به روتین عادی زندگی خود بازگردند. همچنین طبق گزارشات جهانی هایفوتراپی برای بسیاری از افراد انجام می شود و تا کنون هیچ گونه نتیجه منفی و آسیب رسانی به همراه نداشته است.

این روش کاملا مورد تایید پزشکان و متخصصین این حوزه است و می توانند با نهایت مهارت و توانمندی روش هایفوتراپی را برای افراد انجام دهند. آن ها با این کار خود می توانند در کیفیت ظاهر پوست افراد نقش موثری از خود ایفا کنند.

جهت اطلاع از هزینه هایفوتراپی صورت فرم زیر را تکمیل نموده تا در اسرع وقت مشاورین ما با شما تماس حاصل فرمایند:

نام و نام خانوداگی
شماره تماس
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
لطفا اطلاعات خود را دوباره وارد نمایید.

هزینه انجام هایفوتراپی

مهم ترین و پرتکرار ترین پرسشی که معمولا در زمینه هایفوتراپی پرسیده می شود این است که هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

برای پاسخ گویی به این سوال باید بگوییم که هزینه هایفوتراپی متغیر است و بسته به عوامل مختلفی تغییر پیدا می کند. بنابراین زمانی که به پزشکان مراجعه می کنید بعد از بررسی های لازم، هزینه انجام هایفوتراپی برای شما و با توجه به شرایط سلامتی و سوابق بیماری شما تعیین می شود.

هایفوتراپی کاربردهای مختلفی دارد دارد که طبیعتا برای هر کدام از آن ها نیز هزینه های مختلفی در نظر گرفته می شود. برخی از این کاربردها عبارتند از:

از سوی دیگر میزان تخصص و مهارت و تجربه پزشک نیز در به کار گیری روش هایفوتراپی از مهم ترین عواملی است که در تغییر هزینه هایفوتراپی اثر گذار می باشد. از این رو نمی توان هزینه ای ثابت را برای انجام هایفوتراپی تعیین کرد.

به طور کلی مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تفاوت هزینه در نزد پزشکان و متخصصین مختلف چندان هم زیاد نیست. بنابراین تمامی تلاش شما باید در این جهت باشد که بهترین پزشک برای انجام هایفوتراپی را انتخاب کنید تا روند هایفوتراپی با موفقیت سپری شود.

با در نظر گرفتن تمام مواردی که تا کنون بیان کردیم، حتما دریافته اید که نمی توان برای هایفوتراپی صورت هزینه دقیقی بیان کرد. چرا که شرایط هر فرد و افتادگی پوست او با دیگری متفاوت است. به طور کلی تمامی عوامل موثر در این امر، برای افراد مختلف، متفاوت است.

تنها راهی که از طریق آن بتوانید از هزینه هایفوتراپی صورت به طور دقیق مطلع شوید، مراجعه حضوری به پزشک و معاینه توسط وی است. یعنی پزشک باید حضورا شما را ببیند، پوست صورت شما را از جهت های مختلف بررسی کند، روش مناسبی برای هایفوتراپی انتخاب کند تا بتواند متناسب با آن مبلغی را به عنوان هزینه لازم برای جوانسازی صورت اعلام نماید.

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی

فاکتورهای مختلفی بر هزینه هایفوتراپی صورت تاثیر می گذارند که در ادامه ذکر شده اند:

  • مهارت و تجربه پزشک
  • برند دستگاه هایفوتراپی
  • ناحیه مورد نیاز برای هایفو
  • تعداد جلسات درمانی

تاثیر مهارت و تجربه پزشک بر هزینه هایفوتراپی

هرچه مهارت و تجربه پزشک در هایفوتراپی بیشتر باشد، بیمار به نتیجه بهتری خواهد رسید. بنابراین منطقی است که هزینه هایفوتراپی تحت نظر یک پزشک ماهر که نتایج موفق زیادی دارد، بیشتر از یک فرد بی تجربه باشد.

تاثیر برند دستگاه هایفو بر هزینه هایفوتراپی

دستگاه های به روزتر و پیشرفته تر، هزینه بیشتری دارند. بنابراین قیمت نهایی هایفوتراپی با یک دستگاه مدرن بیشتر از هایفو با یک دستگاه قدیمی است.

تاثیر ناحیه مورد نیاز بر هزینه هایفوتراپی

برخی مواقع نیاز نیست که فرد کل صورت را هایفوتراپی کند. به طور کلی هایفوتراپی روی پوست صورت، پیشانی، گردن و غبغب انجام می شود. بنابراین اگر هر کدام از این مناطق حذف شوند، هزینه هایفوتراپی تغییر خواهد کرد.

تاثیر تعداد جلسات مورد نیاز بر هزینه هایفوتراپی

طبیعی است که هر چه فرد به تعداد جلسات بیشتری برای انجام هایفوتراپی و جوانسازی پوست نیاز داشته باشد، هزینه هایفوتراپی صورت او بیشتر خواهد شد. برخی تنها با یک جلسه به نتیجه دلخواه خود می رسند. اما برخی افراد نیاز به درمان با جلسات بیشتری دارند.

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

برخی از بیماران ممکن است بعد از هایفوتراپی بهبودهای اولیه فوری را ببینند. اما برای برخی دیگر زمان بهینه برای مشاهده لیفت و سفت شدن پوست، دو تا سه ماه پس از درمان باشد. در این زمان پوست می تواند خود را بازسازی کند و تولید کلاژن و الاستین جدید داشته باشد. طی این دوره، کلاژن قدیمی با جدید در ساختار پوست جایگزین می‌شود و روند جوانسازی ادامه می‌یابد. بیماران حتی ممکن است تا شش ماه پس از هایفوتراپی همچنان شاهد بهبودی پوست خود باشند.

این روش جوانسازی برای انواع پوست مناسب است و در حین درمان بیمار احساس راحتی می کند. در نظر داشته باشید که در مقایسه با هزینه های گزاف جراحی لیفت صورت و دوران نقاهت پیچیده آن، هایفوتراپی یک روش امن برای جوانسازی است.

لیفت صورت با هایفوتراپی
لیفت صورت در تهران
جوانسازی صورت با هایفوتراپی
رفع غبغب با هایفوتراپی
هایفودرمانی

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران

یکی از مهم ترین مولفه هایی که برای هایفوتراپی یا جوانسازی صورت مطرح است، اننتخاب دکتر خوب برای انجام این اقدام زیبایی است که تا حد زیادی در موفقیت آمیز بودن نتیجه آن تاثیرگذار است. در واقع اگر این کار توسط پزشکی انجام شود که تجربه کافی ندارد و صرفع هزینه پائینی برای هایفوتراپی دریافت می کند، می تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

بهتر است پیش از اقدام به هایفوتراپی صورت، به طور کامل در مورد پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه تحقیق کنید. اگر در اطرافیانتان فردی تجربه این جراحی زیبایی را دارد می توانید با او مشورت نمایید. اگر پزشکی مورد نظر خودتان است حتما سوابق و نمونه کارهای او را ببینید تا با اعتماد به مهارت او، پروسه زیبایی صورت خود را آغاز نمایید.

یکی از بهترین پزشکانی که از تجربه و مهارت کافی برای انجام مادلینگ صورت برخوردار است، دکتر حمید ارونقی می باشد که در تهران و محدوده ستارخان مشغول به فعالیت است. شما عزیزان برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر ایشان می توانید صفحه اینستاگرام دکتر حمید ارونقی را دنبال نمایید.

کیفیت را فدای قیمت نکنیم!

همانطور که اشاره کردیم تفاوت قیمت در تمام جراحی های زیبایی وجود دارد و هزینه هایفوتراپی نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین تعجب نکنید اگر پزشکی با هزینه کمتر و یا بیشتر از دیگری هایفوتراپی صورت را برای شما انجام می دهد. به طور کلی می توان گفت صرفا پرداخت هزینه گزاف به پزشک، دلیل بر مهارت ویژه او نیست. از طرفی کم بودن هزینه این نوع جراحی به نحوی که غیرمعقول باشد نیز ممکن است کیفیت قابل قبولی به فرد ارائه ندهد.

نتیجه کلی که از این بخش می توان گرفت این است که تنها با اتکا بر هزینه مورد نیاز برای هایفوتراپی صورت و یا هر نوع جراحی زیبایی دیگر نمی توان اقدامی انجام داد. همچنین در این نوع جراحی ها فریب هزینه های کم را نخورید که ممکن است تاثیرات جبران ناپذیری برای سلامت و ظاهر شما به ارمغان آورند.

سخن پایانی

در پایان مهم ترین نکته ای که باید یادآور شویم این است که در هایفوتراپی پوست و زیبایی آن مد نظر است و همگی به حساسیت پوست اشراف داریم. بنابراین لازم است جوانسازی صورت با هایفوتراپی به دست پزشکی انجام شود که مهارت زیادی در انجام هایفوتراپی دارد. زیرا که اگر پزشک در این زمینه نابلد و کم تجربه باشد احتمال بروز مشکل، افزایش خواهد یافت. از این رو زیبایی صورت و حتی سلامتی شما به خطر می افتد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم صرف هزینه پائین هایفوتراپی در یک مرکز نامعتبر این کار زیبایی را انجام ندهید.

یکی از بهترین پزشکانی که می تواند برای انجام هایفوتراپی به شما کمک کند، دکتر حمید ارونقی است که دارای سابقه بسیار درخشانی در زمینه انجام خدمات زیبایی پوست و مو است. شما می توانید برای برقراری ارتباط با ایشان و اطلاع از هزینه هایفوتراپی توسط دکتر، از طریق شماره های تماس 02144281605 و 02144281606 و یا صفحه اینستاگرام دکتر حمید ارونقی، اقدام نمایید.

دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

هایفوتراپی دست

هایفوتراپی دست

هایفوتراپی دست یکی از راه هایی است که بدون انجام جراحی و با استفاده از امواج فراصوت، پوست دست شما را جوان و لطیف می‌کند....

هایفوتراپی

هایفوتراپی

در اصطلاح پزشکی سونوگرافی صورت متمرکز با شدت بالا، یا به اختصار HIFU صورت، یک درمان غیرتهاجمی برای جوانسازی صورت است....

مادلینگ صورت چیست؟

مادلینگ صورت چیست؟

روش‌های مادلینگ صورت امروزه بسیار متنوع است و بر اساس نوع چهره، سن و سابقه سلامتی می‌تواند متفاوت باشد. اولین قدم بررسی...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *