دکتر حمید ارونقی / مزوتراپی / هزینه مزوتراپی مو
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هزینه مزوتراپی مو

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در وجود هر انسانی، موها هستند. زیبایی و سلامت مو ها برای همه افراد به خصوص برای بانوان بسیار حائذ اهمیت است.

حال اگر این عامل مهم در زیبایی کم کم از بین برود باعث نگرانی و عدم اعتماد به نفس در انساس می شود. یکی از علت های مهم در نابود شدن موها ریزش موهاست.البته برای بهبود ریزش مو و جلوگیری اتز آن یا حتی پیشگیری از ریزش، درمان های خانگی و شیمیای یسیار زیادی وجود دارد.

اما یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری و درمان ریزش مو، مزوتراپی مو است. اگر می خواهید از هزینه مزوتراپی مو خبر داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ابتدا نیاز است تا درمورد مزوتراپی اطلاعاتی داشته باشیم.

مزوتراپی مو چیست؟

جالب است که بدانید، مزوتراپی در ابتدا برای آروم کردن درد استفاده می شد. در سال 52 میلادی  برای اولین بار از مزوتراپی برای زیبایی استفاده شد و مورد محبوبیت دکتر ها و مردم قرار گرفت.

مزوتراپی روشی است که در آن ویتامین ها،آنزیم ها، هورمون ها و حتی عصاره گیاهان مفید به محل مورد نظر مورد برای درمان تزریق میشود.

در واقع مزوتراپی به وسیله کم کردن التهاب و اصلاح کردن گرش خودن منجر به جوانسازی، سفت شدن پوست و از بین رفتن چربی های اضافی در ناحیه تحت درمان  می شود. این روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی است. تزریق ها در این روش به روش سطحی و زیر پوستی است.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو

مزایا مزوتراپی چیست؟

  • بدون نیاز به جراحی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.
  • دوران نقفاهت ندارد.
  • منجر به افزایش حجم مو و رشد بیشتر موها می شود.
  • مو هارا تقویت می کند.
  • از پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری می کند.
  • منجر به درخشش و محکم شدن تار های مو می شود.

نتیجه مزوتراپی مو چه زمانی مشخص می شود؟

نتیجه  نهایی مزوتراپی خیلی سریع نیست؛ یعنی بعد از گذشت اولین و دومین جلسه نتیجه مشخص نمی شود. نیاز است تا زمانی بگذرد. عموما نتیجه مزوتراپی بعد از شش هفته نمایان می شود و موهای شما مجدد رشد می کنند و ساختار مو به حالت طبیعی برمی گردد.

درنظر بگیرید نتیجه مزوتراپی، وابسته به ساختار مو است و در هر فردی متفاوت است. همچنین باید بدانید نتیجه مزوتراپی به صورت دائم نیست و بعد از مدتی، حدود 3،4 ماه از بین می رود و نیاز به ترمیم دارد.

مزوتراپی برای چه کسانی ممنوع است؟

جالب است که بدانید مزوتراپی برای هیچکس ممنوع نیست و هر فردی با هر جنس و ساختار مو و پوستی می تواند از مزوتراپی استفاده کند. نکته مهم در مزوتراپی مو این است که مایع تزریق شده برای هر فرد متناسب با ساختار مو پوست او تولید شده.

دکتر حمید ارونقی، یکی از مجرب ترین دکتر های پوست و مو در تهران به انجام مزوتراپی مو و صورت می پردازد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درمورد هزینه مزوتراپی و معاینه در تهران به مطب دکتر ارونقی مراجعه فرمایید.
 

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزنیه مزوتراپی مو برای هر جلسه قابل محاسبه است اما عوامل بسیار زیادی وجود دارند که هزینه مزوتراپی در هر جلسه را برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت می کند. مهم ترین عاملی که در هزینه تاثیر گذار است ناحیه مورد نظر برای انجام  تزریق است.

عامل مهم دیگر در هزینه مزوتراپی، گستردگی ناحیه است هر چقدر ناحیه مورد نیاز برای تزریق و درمان گسترده تر و وسیع تر باشد شما، هزینه بیشتری در بر دارد.

به صورت کلی هزنیه مزوتراپی به تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. هرچقدر ناحیه وسیع تر باشد یا به تعداد تزریق های بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه مزوتراپی نیز افزایش می یابد.

همچنین هزینه نهایی مزوتراپی وابسته به موارد زیر نیز هست:

  • ترکیب محلول مورد استفاده برای شما
  • دوز داروی تزریقی برای موی شما
  • موقعیت جغرافیایی مرکز مورد نظر
  • تجهیزات و میزان مهارت پزشک انتخابی شما

با توجه به تمامی موارد گفته شده برای اطلاع از هزینه نهایی مزوتراپی برای مو باید به پزشک مورد نظر مراجعه کنید تا با بررسی های پزشک روی ناحیه مورد نظر برای درمان، هزینه نهایی را به شما بگوید.

هزنیه مزوتراپی مو به نسبت روش های دیگر مانند کاشت مو برای افرادی که موهای خود را از دست داده اند یا ریزش موی شدید دارند بسار مناسب تر است. با هزینه کمتر می توانند به ریزش موهای خود خاتمه دهند.

هزینه مزوتراپی مو در تهران

هزینه مزوتراپی مو در تهران

هزنیه مزوتراپی با بیمه

عموما انواع بیمه های موجود هزینه های مربوط به عمل های جراحی زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند. مزوتراپی مو نیز یکی از عمل های زیبایی به حساب می آید که در نتیجه جز پوشش بیمه قرار نمی گیرد و تمامی هزینه های آن را خودتان باید پرداخت کنید.

کلام آخر

مزوتراپی روشی غیر تهاجمی است که برای جلوگیری از ریزش مو و رویش مجدد موها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به منتفاوت بودن هزینه مزوتراپی برای هر کس، برای اطلاع از هزنیه مزوتراپی مو باید به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. پزشک با بررسی پوست و موی شما، بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز و گسترگی ناحیه تزریق، هزینه هر جلسه مزوتراپی را برای  شما مشخص می کند.

جهت اطلاع از هزینه ایملنت دندان فرم زیر را تکمیل نموده تا در اسرع وقت مشاورین ما با شما تماس حاصل فرمایند:

نام و نام خانوداگی
شماره تماس
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
لطفا اطلاعات خود را دوباره وارد نمایید.
دکتر حمید ارونقی

دکتر حمید ارونقی

از سال 1374 مشغول به طبابت هستند ، وی از سال 1388در فیلد زیبایی مشغول به کار می باشد، که و از آن زمان تاکنون خدمات زیبایی زیادی از جمله ژل، بوتاکس، تزریق چربی، کربوکسی درمان، پلاسما درمانی، مزوتراپی، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و …را انجام می دهند. همچنین دکتر ارونقی بعنوان مدرس در بسیاری از شرکتها و انجمنها فعالیت داشته و در حال حاضر هم به پزشکان آموزش هایی را ارائه می دهند.

مقالات مرتبط

مزوتراپی غبغب چقدر موثر است؟

مزوتراپی غبغب چقدر موثر است؟

 مزوتراپی غبغب چقدر موثر است؟ امروزه تزریق مزوتراپی برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت بسیار تاثیرگذاری بالایی دارد. درواقع...

تاثیر هورمون ها بر ریزش مو

تاثیر هورمون ها بر ریزش مو

تاثیر هورمون ها بر ریزش مو برای همه ما اثبات شده است. هورمون ها یکی از تاثیرگذار ترین عوامل بر ریزش مو هستند. این هورمون...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *